Branimir Lazanja, predavač

Vanjski suradnik

Od 1997. godine profesionalno se bavi grafičkim dizajnom, art direkcijom i kreativnom direkcijom reklama i kratkih filmova, pisanjem scenarija te razvojem kreativnih i komunikacijskih strategija i kampanja u elektronskim i tiskanim medijima. Realizirao je velik broj projekata u komercijalnom i neprofitnom sektoru za koje je nagrađen s oko 70 nacionalnih i međunarodnih stručnih nagrada i priznanja. Njegovi radovi iz područja grafičkog dizajna objavljuju se u međunarodnim publikacijama. Vodi vlastitu agenciu za dizajn i oglašavanje – najlon, te je suosnivač nezavisnog festivala kreativnosti ‘Sudnji dan’. Također, član je nekoliko nacionalnih i međunarodnih profesionalnih udruženja i žirija.

Od 2013. godine predaje na Sveučilištu VERN’ u Zagrebu, na Studiju filmskog, televizijskog i multimedijskog oblikovanja te na Studiju upravljanja poslovnim komunikacijama. Od 2008. do 2011. bio je predavač i voditelj kolegija Vizualno oblikovanje marketinških komunikacija na Visokoj školi tržišnih komunikacija AGORA u Zagrebu. 

Diplomirao je na Studiju dizajna na Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 1996. godine, smjer Grafički dizajn i vizualne komunikacije. U 2018. godini na VERN’-u završava Didaktičko-metodičko i psihologijsko usavršavanje nastavnika. Pohađao je stručno praktično usavršavanje iz područja kreativnosti, komunikacija, oglašavanja i marketinga u Londonu, Portorožu i Cannesu. 

Na diplomskom studiju Vizualnih komunikacija i grafičkog dizajna predaje Dizajn u tržišnim komunikacijama.

Detaljni izvedbeni planovi (login: AAI@edu.hr)

— Detaljni izvedbeni planovi nastavnika trenutno nisu dostupni.

© Sveučilište u Rijeci, Akademija primijenjenih umjetnosti